Sokan cikinek érzik azt, hogy tanácsot kérjenek. Azt gondolják, hogy ők elég okosak, dörzsöltek ahhoz, hogy egyedül is megbirkózzanak a cég dolgaival, és gyenge az a vezető, aki tanácsadókra szorul.

De én azt mondom, inkább ahhoz kell bátorság és erő, hogy az ember elismerje, bizonyos dolgokhoz nincs elegendő ismerete. Megnyugtatlak: a cégvezető nem azért cégvezető, mert ő mindenhez ért. Elég, ha megtalálja azokat az embereket, akik megfelelő szaktudással kezelik a cég egyes területeit.

Ilyen szakterület a marketing is. Ezért biztatlak, tedd félre az előítéleteid és a félelmeid, és próbáld ki milyen építő hatással van a cégedre a marketing tanácsadás!

Mi a marketing tanácsadás egyáltalán?

A marketing tanácsadás nem egyenlő a csevegéssel. Inkább egy interaktív eszmecsere a céged problémájáról és annak lehetséges marketing megoldásairól. Jobb szó rá a konzultáció, előre egyeztetett időpontban és témában, ami éppen aktuális a cégednél. Mire gondolok?

A marketing tanácsadás: tudatosít, rendszerez, hatékonnyá tesz

Például szólhat arról, hogy

  • hogyan tudnád hatékonyabban elkölteni a reklámra szánt összeget
  • felvettél egy új alkalmazottat, most aztán kell a bevétel növekedés
  • új termék bevezetésénél mikre érdemes odafigyelned
  • stagnáló cégedet hogyan rázd föl
  • mit tegyél, ha visszaesett a forgalom
  • hogyan szerezz még több vevőt, honlap látogatót

Biztos vagyok benne, hogy a tanácsadás során választ kapsz a kérdéseidre! Sőt új lendülettel, szemlélettel fogsz nekilátni a céged fellendítésének!

"Köszönjük a délelőtti konzultációt, abszolút hasznosnak éreztük,
és szeretnénk megvalósítani minél előbb a javaslataidat, ötleteidet."
Madzsunkova Marija
www.clearbear.hu

 

 

Mit tartalmaz a marketing tanácsadás nálam?

  1. Lépés: információ bekérés
    Küldök egy űrlapot, amiben bekérem a lényegesebb információkat a cégedről.

  2. Lépés: információ feldolgozása
    Ez alatt azt értem, hogy utána nézek a konkurenseknek, a szektorodra jellemző dolgoknak,
    ennek segítségével felkészülök a konzultációra.

  3. Lépés: marketing konzultáció előre egyeztett időpontban
    Időtartam: 1 óra
    Itt elmondhatod a legégetőbb problémákat, a célokat, eddigi sikereket, stb.
    Megbeszéljük a lehetséges marketing eszközöket, csatornákat, kitörési lehetőségeket, 
    pozícionálást, esetleges új piacralépést és egyéb fontos kérdéseket.

  4. Lépés: marketing tervezés
    A tanácsadást követően kapsz egy írásos marketing dokumentációt arról, hogy hogyan tovább.
    Egy olyan navigátort adok a kezedbe, amivel a következő egy évedet összeállíthatod: benne a lehetséges
    eszközökről, kampány ötletekről, marketing megoldásokról, melyekkel sikeressé teheted a cégedet.

Mennyibe kerül?

1 óra marketing tanácsadás (a fentiek szerint)
Marketing akcióterv írásos dokumentációja

Összesen: 30 000 Ft (nincs + ÁFA)

Most gondold végig, mennyi fölösleges 10-20-30 ezer forintnyi dolgot szoktál havonta kidobni az ablakon. Például egy névjegykártya méretű hirdetés egy helyi újságban (ami megjegyzem általában hatástalan). Milyen könnyen költesz erre, ugye? Na ennyit kellene most arra szánni, hogy a céged marketing tevékenysége a jövőben végre hatékony legyen.

Szánd rá magad és jelentkezz itt és most tanácsadásra!

Válaszként küldöm a kérdőívet!

Jelentkezem a tanácsadásra


captcha
Made with BreezingForms for Joomla!® by Crosstec

mikromarketing.hu © 2006-2013 Minden jog fenntartva: Szilágyi Tímea