Ha a hatékonyság fontos Neked, akkor a honlapod az egyik legértékesebb marketing eszközöd kell, hogy legyen. De nem minden weblapból lesz automatikusan jó marketing felület. Miért?

Mert lehet, hogy Te is beleugrottál abba a csapdába, amibe oly sokan: fontosabb volt, hogy gyorsan elkészüljön a honlapod, mint az, hogy mennyire hatékony legyen.

Vagy azért, mert

  • nem biztos, hogy átgondolt stratégia alapján készült a honlapod
  • a neten a trendek gyorsan változnak
  • mindig is tudtad, hogy mi legyen rajta, de nem volt, aki megírja hozzá a szöveget
  • vagy sose tudtad eldönteni, melyik infó kerüljön ki és melyik ne,
  • nem jutott el a honlapod híre a célközönséghez
  • jönnek a látogatók, de aztán el is mennek…

A sort még lehetne sokáig folytatni. Lényeg az, ha úgy érzed, jobban is teljesíthetne az oldalad, vagy nem hozza a hozzá fűzött reményeket, akkor ki kell vizsgálni az okát.

Honlapdiagnózis avagy hol a hiba?

Már-már szinte közhely, de azért mondom: ha orvoshoz mész, valamilyen problémával, mi az első? Na mi? A vizsgálat. Ha rejtett probléma van, akkor további vizsgálat. De csak a kevésbé jó dokik adnak látatlanban receptet, anélkül, hogy alaposan megvizsgáltak volna.

Szóval hidd el, addig nem tudod kijavítani a hibát, amíg meg nem vizsgálod, mi lehet az oka annak, hogy a honlapod nem jól teljesít. Az egyik lehetőség, hogy Te magad megvizsgálod, mi lehet a bibi. Ez csak a kevésbé jó megoldás, hiszen nem biztos, hogy tudsz elég objektív lenni. Ha már százszor megnézted a weblapodat, akkor nehéz a vevőd szemüvegén keresztül látnod, igaz?

Ezért a honlapelemzésre a legjobb megoldás, ha inkább külső segítséget kérsz.

Miért jó külsősre bízni a honlapelemzést?

  1. Mert nem elfogult, hanem objektív.
  2. Mert a vevő szemével is meg tudja vizsgálni a weblapodat.
  3. Mert már sok honlappal volt dolga, és kellő rutint szerzett, így egyből tudja hova „nyúljon”, valószínűleg egyből látja mi a hiba.

Mit tartalmaz a honlapelemzés nálam?

A honlapelemzés szolgáltatás 9 szempont szerint vizsgálja meg az adott weblapot. Elsősorban marketing jellegű honlapanalízist takar, ami megmutatja:

  • megfelel-e a marketing szempontoknak,
  • mi újság a webergonómiával,
  • megfelelő kulcsszavakra történt-e a keresőoptimalizálás?
  • megfelel-e a célközönség elvárásainak?
  • mik az első blikkre is látható szarvashibák, és mik a rejtett hibák...

Mennyibe kerül?

A honlapelemzés ára 9 000 Ft. (nincs ÁFA)

Lényege, hogy 9 szempont szerint vizsgálja a honlapodat, több oldalon keresztül.
Ha belegondolsz, igazából ennél többet is rááldoznál azért, hogy végre kiderüljön, mi miatt nem működik a honlapod, ugye?

Fontos! Fizetési feltételek:

A honlapelemzést csak előre utalással tudom elvállalni, hiszen ha valaki utólag nem rendezi a számlát, nem tudom visszakérni az átadott információkat.

Mi a teendőd?

Határozd el, hogy végre egyszer és mindenkorra utánajársz, mi a gond a honlapoddal, miért nem jönnek az érdeklődők, vevők, ügyfelek, ajánlatkérések!

  1. Töltsd ki az alábbi megrendelő űrlapot!
  2. Válaszként küldök egy kis kérdőívet az elemzésre szánt honlappal kapcsolatban, tájékozódás céljából.
  3. Küldöm az elemzést, e-mailen, pdf formátumban.

Akkor kezd itt!

Megrendelem a Honlapelemzést


captcha
Made with BreezingForms for Joomla!® by Crosstec

 

 

mikromarketing.hu © 2006-2013 Minden jog fenntartva: Szilágyi Tímea