Miért nem sikeres sok Facebook hirdetés, a pontos célzások ellenére?

Hirdetőként a Facebook nagyon izgalmas terület. Ilyen személyre szabott, szuper pontos célzást még soha nem lehetett elérni egyetlen csatornán sem.
De akkor mi az oka annak, hogy a remek lehetőség ellenére mégis sok a hatástalan hirdetés? Sokaktól hallom: „megpróbáltam, de nem működik”. Mi lehet a hiba? Mit rontunk el?

Bővebben...

10 éve a kisvállalatok szolgálatában

 

2016 év végén ünnepelte a mikromarketing fennállásának 10. évfordulóját. A Pécsi Iparkamara által velem készült interjú részletét most itt olvashatod. Jól összegzi az eddig megtett utat.

Bővebben...

Tartalom marketing tervező segédlet

A mai marketing trendek egyértelműen a tartalom marketing felé tolódnak el. Mit jelent ez? Erről lesz szó a továbbiakban. Olvasd el, mi a tartalom marketing lényege!

Bővebben...

Nagyi titka. Mi a siker titka?

A boltokban kapható liszt márkák között feltűnt, nem is olyan régen, egy új termék család: Nagyi titka néven. Érdekes tanulságokat rejt a jelenség. Mutatom!

Olvasd tovább!

Mire ügyelj, ha nyereményjátékot tervezel?

 

Az év bármely szakában lehetnek olyan időszakok, szezonok, amikor érdemes egy kicsit mozgolódni, hallatni a hangunkat, és kampányt szervezni. Lehet ez karácsony, év eleje, nőnap, nyár vagy az iskola kezdés.

A nyereményjáték az egyik olyan eszköz, amivel a forgalom még jobban felpörgethető. Igen ám, de hogyan kell úgy megszervezni, hogy az törvényes és elfogadott is legyen?

Bővebben...

Van egy beváltatlan csekked a Google-nél. Ne hagyd elveszni!

A régi reklámeszközeid elavultak, már nem hoznak annyit a konyhára, mint régen? Nem vagy egyedül.
Sok vállalkozó érzi, hogy bizony szükség van egy jóval hatékonyabb hirdetőfelületre, ami nem csak viszi a pénzt, de hozza is. Nem csak terheli a bankszámlát, hanem vonzza a kíváncsi érdeklődőket, és folyamatosan generálja a megrendelőket is.

 

 

Bővebben...

Tartalom marketing. Hányast kapna a honlapod belőle? Csekkold!

Mint ahogy a legtöbb aktív kisvállalkozás, gondolom Te is próbálsz lépést tartani az internetes világ fejlődésével. Nem is olyan könnyű, ugye?

A tapasztalat az, hogy a legtöbb olyan online eszköz, mint például honlap, nem váltja be a hozzá fűzött nagy reményeket! Mi lehet az oka?

 

 

Bővebben...

Hatékony hirdetés lépésről lépésre

Manapság egyre népszerűbbek az online hirdetések. De mi dönti el, hogy hatékony vagy hatástalan lesz egy ilyen kampány? Hogyan érhető el, hogy ne csak kimenjenek az ajánlatok, hanem azok profitot is hozzanak? Erről lesz szó a továbbiakban.

Bővebben...

Kövess a Facebookon is!

Ügyfeleim mondták

"Kertépítő szakember vagyok, és nem szeretek szöveget írni. Levert a víz, amikor arra gondoltam, hogy a honlapomat nekem kell majd megírni. Örülök, hogy rátaláltam Tímeára, ráadásul a saját gondolataimat építette bele a honlapszövegbe, így igazán olyan, mintha én írtam volna, csak nem kellett vele szenvedni.:)”
Kocsis Zsolt
www.sziklakert-kertepites.hu

„Tímea egy nagy terhet vett le a vállamról és rengeteg időt spórol meg nekem azzal, hogy  ő írja a biztonságtechnikai  hírleveleim szövegírását. Egy mondatból is megérti, hogy mit szeretnék üzenni az embereknek a leveleimben, és ezt egy óriási dolognak tartom! Mindig pontosan határidőre elvégzi a megbeszélt feladatot.
Köszönöm, és remélem még sokáig fogunk együtt dolgozni!”
Kálló Tamás
www.monsignore.hu

„Köszönöm a becsületes, korrekt munkádat!”
Kríger Tibor
www.newconstruct.hu

További véleményeket itt olvashatsz

 

mikromarketing.hu © 2006-2013 Minden jog fenntartva: Szilágyi Tímea