Az e-mail marketing egy igen kézenfekvő, költséghatékony marketing eszköz. Ennek ellenére sok kisvállalkozás egyáltalán nem használja.

Pedig egy 2010-es kutatás szerint az internetezők 88%-a elolvassa a levelet, amennyiben a tárgyat érdekesnek tartja, és emellett 82%-uk rá is kattint az abban található linkre, ha a tartalom felkelti az érdeklődését. Ráadásul csupán 2%-uk nem iratkozik fel soha például hírlevelekre.

Minden cégnek van adatbázisa. A lustábbaknak csak fejben, az okosabbaknak a számítógépen is. Sok cég már rájött arra, hogyha a honlapra hírlevél feliratkozó űrlapot tesz, akkor azzal könnyen lehet érdeklődőket gyűjtögetni. Igen ám, a probléma csak az, hogyha az égvilágon semmit sem küldenek az érdeklődőknek, így valószínűleg a feliratkozók még csak homályosan sem emlékeznek az egyszer meglátogatott honlapra, vagy annak tartalmára.

Hogyan húzz hasznot az adatbázisodból?

Célszerű bizalomépítésként rendszeresen hírleveleket küldeni. Ha nem spam-et küldesz, hanem a hírlevélre valóban önszántukból feliratkoztak, akkor nem fogja a kukában végezni a leveled. Feltéve, ha érdekesen töltöd ki a tárgy mezőt, és olvasmányosan írod meg a levelet.
 
A bizalomépítő hírleveleken kívül még direkt értékesítésre is használhatod az adatbázisodat. Persze egy fecske nem csinál nyarat, szóval egy levél helyett célszerű inkább sorozatot küldened. Ha nincs energiád és időd azzal foglalkozni, hogyan is kéne nekilátni, és különben is mi legyen benne a levélben, akkor Neked az E-mail kampány szöveg csomagot javaslom.

Mit tartalmaz az E-mail kampány szöveg csomag?

  • 4 db e-mail szövegének megírását
A 4 db e-mail közt figyelemfelkeltő, értékesítő, figyelmeztető célú és tartalmú levelek is megtalálhatók.
  • 1 db vásárlásra ösztönző, értékesítő szöveg
Ez a szöveg kerül fel a honlapra, erre fog majd mutatni az a link, amik az egyes e-mailekben lesznek beépítve.

Kiknek ajánlom?

Azoknak ajánlom, akik rendelkeznek adatbázissal, és szeretnének végre hasznot is húzni belőle. Olyanoknak továbbá, akiknek nincs idejük, energiájuk, tapasztalatuk kampányok szövegén rágódni, és ezt be is látják.

Mennyibe kerül?

Az E-mail kampány szöveg csomag ára: 45 000 Ft (nincs + áfa)

Remélem nem ijesztett el a kampány szó. Sajnos a politika már kissé bepiszkolta ezt a kifejezést, de inkább a lényegre koncentrálj. Ez nem más, mint egy sorozat, amivel meggyőzheted a potenciális vevőidet arról, hogy milyen jó a terméked, szolgáltatásod, és ösztönzöd őket arra, hogy ne halogassák a döntést, hanem rendeljenek Tőled egy meghatározott határidőig.

Hogyan történik a kivitelezés?

1.    Információ beszerzés
Itt konkrétan az történik, hogy kapsz egy pár kérdést tartalmazó űrlapot, aminek segítségével megismerem a tevékenységedet, és a kampánnyal kapcsolatos információkat.
2.    Feldolgozás, szöveg terv
A kitöltött űrlap beérkezése (és egy esetleges egyeztetés) után kapsz egy szöveg vázat.
3.    Reklámszövegírás
Miután rábólintottál a vázlatra, elkészül a megrendelt reklámszöveg.
4.    Beüzemelés
Soha ne felejtsd el a kapott reklámszöveget felhasználni, megjelentetni, kiküldeni.

 

Rendeld meg az E-mail kampány szöveg csomagot, és kezd el végre használni az adatbázisodat!

Megrendelem az E-mail kampány csomagot


captcha
Made with BreezingForms for Joomla!® by Crosstec

Kövess a Facebookon is!

Ügyfeleim mondták

"Kertépítő szakember vagyok, és nem szeretek szöveget írni. Levert a víz, amikor arra gondoltam, hogy a honlapomat nekem kell majd megírni. Örülök, hogy rátaláltam Tímeára, ráadásul a saját gondolataimat építette bele a honlapszövegbe, így igazán olyan, mintha én írtam volna, csak nem kellett vele szenvedni.:)”
Kocsis Zsolt
www.sziklakert-kertepites.hu

„Tímea egy nagy terhet vett le a vállamról és rengeteg időt spórol meg nekem azzal, hogy  ő írja a biztonságtechnikai  hírleveleim szövegírását. Egy mondatból is megérti, hogy mit szeretnék üzenni az embereknek a leveleimben, és ezt egy óriási dolognak tartom! Mindig pontosan határidőre elvégzi a megbeszélt feladatot.
Köszönöm, és remélem még sokáig fogunk együtt dolgozni!”
Kálló Tamás
www.monsignore.hu

„Köszönöm a becsületes, korrekt munkádat!”
Kríger Tibor
www.newconstruct.hu

További véleményeket itt olvashatsz

 

mikromarketing.hu © 2006-2013 Minden jog fenntartva: Szilágyi Tímea