Az Egyszerű bemutatkozó bármikor kellhet. Neked is sokszor mondták már: "csak egy gyors egyoldalas kis leírás kéne róla". Na ilyenkor aztán komoly bajban van az ember, hiszen meg kellene fogalmazni úgy, hogy az ne rizsa, hanem lényegre törő, sőt érdekes is legyen. Legyen szó akár cégről, akár termékről: ez nem egyszerű a feladat.

Elevator pitch, avagy mit mondanál Bill Gates-nek?

Az elevator pitch kifejezés egy olyan eladástechnikai eszközre utal, amivel tömören, röviden megfogalmazva adjuk át a szükséges információt a célközönségnek. Kering egy történet arról, hogy ezt úgy kell elképzelni, mintha Bill Gates-sel együtt beszállnál a liftbe, mire ő megnyomná a 10. emelet gombját, és megkérdezné: "Te mivel foglalkozol?" És persze addig van időd elmondani a választ, míg a liftben vagytok.

Az elevator pitch célja, hogy néhány mondatban minden lényeges infót közöljön az érdeklődővel. Persze úgy, hogy az

  • figyelemfelkeltő legyen és nem unalmas,
  • olvasmányos legyen és ne érthetetlen, és
  • a szöveg olvasása közben a bemutatkozó eladja a terméket, céget szolgáltatást.

 

Ez a szöveg csomag átmenetileg NEM rendelhető!

Röviden az okok:

  • Sokan tévesen minden infót bele akartak sűríteni. Ha nem tettem bele - hiányolták.
  • Többen honlapszövegnek akarták használni, holott ez nem arra íródott.
  • Sokan a konkurens cégbemutatkozóját tekintették mintának, ezért keresték benne a sablonos részeket.

Szóval átmenetileg megszüntettem....

Ha ütős cégbemutatkozót akarsz, nézd meg ezt: >> Vevőnyerő cégismertető

 

 

 

mikromarketing.hu © 2006-2013 Minden jog fenntartva: Szilágyi Tímea