A marketing egyik legfontosabb feladata az ügyfélszerzés. Régen ezzel nem kellett olyan súlyosan foglalkozni, hiszen még nem volt ilyen sok konkurens, és nem volt ilyen sokrétű a beszerzési források tárháza.

Ma már rendszeres és tervezett marketing tevékenységre van szükség ahhoz, hogy a boltodba vásárlókat küldj vagy a honlapodra látogatókat, érdeklődőket irányíts. Nagy kérdés: melyik lehet hatékony számodra?

Az ügyfélszerzés új módja

Az ügyfélszerzésnek többféle formája van. Régen megint csak egyszerű volt a helyzet: feladtunk egy újsághirdetést vagy szórólapoztunk. Ma már inkább olyan komplex megoldásban gondolkodunk, ami ötvözi a kettőt.

Az egyik leghatékonyabb módja az aktuális ajánlat népszerűsítésének a több részből álló értékesítési rendszer, röviden a kampány. A kampányt általában rövid határidőn belül törénő értékesítésre használjuk. Nézzük bővebben, mit jelent ez!

Kétféle kampány megoldást is használhatsz:

  • Kampány 1. Ha már ismernek Téged

Az egyik egy többlépcsős e-mail kampány, amit akkor javaslok, ha bejáratott e-mai címlistád van, és olyanoknak akarsz eladni, akik már ismernek Téged. Olvasd el ezt a részt az e-mail kampányokról, ez pont erről szól.

  • Kampány 2. Ha ismeretlenekhez akarsz szólni

Ha nincs e-mail listád, vagy van, de most másnak akarsz kommunikálni, akkor használd az online hirdetések nagy ütőkártyáját. Mégpedig azt, hogy a célközönségedet sebészi pontossággal be tudod azonosítani, és tudsz szólni hozzájuk, például a Facebook vagy a Google Adwords segítségével.

Ha ez utóbbi a célod, akkor olvasd tovább, megtudod, hogyan lehetsz sikeres benne!

Ügyfélszerző kampány lépései

1.    Célcsoport kiválasztása

Lehet ez érdeklődő vagy már meglévő ügyfél egyaránt.

2.    Érdeklődés felkeltése

Ez történhet offline és/vagy online módon is. Célja az, hogy az érdeklődő magára ismerjen, felkeltsük az érdeklődését, és utána arra a honlapra irányítsuk, ahol az érdeklődőt további információ várja.
A legnépszerűbb és egyben a leghatékonyabb online hirdetési felület jelenleg a Facebook vagy a Google Adwords hirdetések. Hiszen itt tudsz a leginkább célirányosan a célközönséghez szólni.

3.    Érkező oldal

Fontos, hogy a figyelem felkeltés után továbbvezessük az érdeklődőt egy olyan felületre, ahol a továbbiakban még meggyőzhessük. Cél lehet maga a vásárlás is, de fontos cél lehet még a feliratkozás, letöltés, kérdőív kitöltése, jelentkezés, stb.

4.    Aktivitásra ösztönzés

Végül nem maradhat el a felkeltett érdeklődés célba juttatása, azaz a megrendelésre való ösztönzés.

5. Statisztika

Persze az elemzés is fontos. Ebből tudjuk meg, hogy mennyire volt hatékony a kampány, mit kell megtartani, min kell változtatni legközelebb.

Hogyan lehet Neked is hatékony kampányod?

Az egyik verzió az, hogy a fenti vázlat alapján leülsz, és megírod a kampány szövegét. De az is lehet, hogy nem akarsz vért izzadva, üres monitor előtt bámulva órákat eltölteni úgy, hogy a végeremény, néhány leírt nyulfarknyi mondat. Ez esetben válaszd az alábbi Ügyfélszerző kampány csomagot!

Mit tartalmaz az Ügyfélszerző kampány csomag?

  • Érkező oldalad (landing page) szövegének megírása
    Ez egy olyan aloldal lehet egy honlapon, ahová írányítjuk az érdeklődőket, valami meghatározott céllal a végén. Például feliratkozás, telefonálás, letöltés, űrlap kitöltés, stb. Ez lehet a kampány alfája és ómegája, hiszen itt történik a céltudatos meggyőzés.

  • Hozzá kapcsolódó Figyelemfelkeltő Hirdetés szövegének megírása, így aztán tényleg Kulcsrakész!
    (ez lehet nyomtatott vagy Online hirdetés szövegírás is)
    Az Online hírdetés 3 verzióban készül (általában Google Adwords vagy Facebook)


Mennyibe kerül az Ügyfélszerző kampány csomag?

Az Ügyfélszerző kampány csomag ára:  29 000 Ft

A csomag kizárólagy szövegírást takar, Word formátumban kerül átadásra, nem tartalmazza az esetleges informatikai, grafikai költségeket.

Igény szerint webes kollegát is bevonhatunk, így az online hirdetés beállításokat, a hirdetési fiók menedzselését is profira bízhatod.

 

Milyen garanciát kapsz a pénzedért?

marketing szöveg garanacia100% Garantált Goodwill
A visszajelezések szerint általában az elvártnál inkább többet adok, mint kevesebbet, de ha mégsem vagy elégedett a szolgáltatásommal, akkor visszakapod az árát.
(Ebben az esetben természetesen nem használhatod fel a kapott marketing szövegeket, és az elégedetlenség okát is kérem megindokolni.)

Mit jelent a Garantált Goodwill?
Sikergaranciát nem tudok vállalni, ugyanis a marketinganyagod sikere nem csak az általam írt szövegeken múlik, hanem azon is, hogy mit kezdesz vele. Ezt ellenőrizni nem tudom. Ha nem használod azokat a célnak megfelelően, nem érzem magam felelősnek érte.
De azt garantálni tudom előre, hogy felértékelődik a tevékenységed a vevők és magad szemében, azaz Goodwill-je (megítélése, hírneve, megbízhatósága, közmegbecsülése) klasszisokkal jobb lesz.

 

Rendeld meg most az Ügyfélszerző kampányt, ami időt spórol Neked, és hasznot hoz!

Megrendelem az Ügyfélszerző kampány csomagot


captcha
Made with BreezingForms for Joomla!® by Crosstec

 

mikromarketing.hu © 2006-2013 Minden jog fenntartva: Szilágyi Tímea