5 újévi marketing fogadalom. Mit szólsz hozzá?

2020-01-01T16:25:55+00:00

Új év, új lehetőségek a céged fellendítésében. Lenne itt néhány dolog, amivel tudatosíthatod a marketing tevékenységedet az új évben. Ha ezt az 5 marketing fogadalmat megtartod, akkor garantáltan eredményesebb lesz a marketinged a jövőben. Próbáld ki. Lássuk!

Marketing fogadalom tippek kkv-knak

  1. Írd le mi a marketing célod idén!
    Tudom, hogy triviális, de akkor is. Ami egyszer le van írva, annak nagyobb a súlya. De van egy másik pozitív hatása is. Miközben leírod a célodat, muszáj átgondolnod a tavalyi évet, és igen hasznos lesz, megígérem.
    Szóval fogadd meg, hogy idén tényleg leírod a marketing céljaidat!
  2. Találd ki, mit teszel a régi vevőid kedvére?
    A régi vevőid megérdemlik, hogy odafigyelj rájuk. Ráadásul már közhelynek számít, hogy könnyebben vásárolnak nálad, mint az új vevők, hiszen már ismernek Téged. Idén találj ki nekik valamit, amivel még hűségesebbek lehetnek hozzád. Pl: rendezvény, infó anyag, esemény, kampány, program, stb.
    Fogadd meg, hogy nem felejted ki a régi vevőidet az idei marketingedből!
  3. Fókuszban: új vevők szerzése
    Új honlap látogatókra, új érdeklődőkre, új vevőkre az új évben is szükséged lesz. Ne hagyd ki a marketing tervezésből az új vásárlókat sem! Ehhez lehet, hogy új eszközökre vagy csatornákra lesz szükséged. Járj utána, melyik lehet a legeredményesebb.
    Fogadd meg, hogy új vevőkre is koncentrálni fogsz a jövőben!
  4. Tervezd meg a tartalom marketingedet!
    A napi munka és a rohanás mellett a leggyakrabban a szövegírás marad el. Ismerős? Hány meg nem írt blogod, cikked, hirdetésed lóg a levegőben a múlt évről? Ezek nagyrészt azért maradnak el, mert nincs mögöttük tartalom-tervezés.
    Fogadd meg, hogy idén készítesz tartalom marketing tervet, hogy a szövegeid ne csak a fejedben maradjanak. Mutasd meg a világnak őket! Ehhez itt egy kis tartalom tervező segédlet!
  5. Jelszó: kapcsolatok!
    A kereszt-marketing jól működik, akár hiszed, akár nem. A kölcsönös ajánlás, együttműködés igazán hatásos legyen az offline vagy online.
    Fogadd meg idén, hogy legalább plusz egy üzleti kapcsolat, együttműködő partner felé kezdeményezel.

 

Fogadd meg a fent leírtakat, és biztos vagyok benne, hogy érdekes kaland lesz az éved!