ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

2021-07-28T21:28:14+00:00

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a mikromarketing.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni a Weboldalunk által kínált szolgáltatásoknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

  1. Szolgáltatói adatok:
  •       Cégnév: Szilágyi Tímea egyéni vállalkozó
  •       Székhely: 7632 Pécs, Littke J. u. 32.
  •       Adószám: 64923741-1-22
  •       Nyilvántartási szám: 12287071
  •       Szerződés nyelve: magyar
  •       Elektronikus elérhetőség: info@mikromarketing.hu
  •       Telefonos elérhetőség: +3630/6779744

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: Szolgáltató.

A tárhelyszolgáltatók elérhetőségei:

Cégnév: MediaCenter Hungary Kft.

  •       Székhely: 6001 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6.
  •       Adószám: 13922546-2-03
  •       Elektronikus elérhetőség: mediacenter@mediacenter.hu
  •       Telefonos elérhetőség: +36-21/201-05-05

2. Megvásárolható szolgáltatások köre

Weboldalunkon keresztül

  • Marketing tanácsadás
  • Reklámszöveg írása
  • Marketing oktatás
  • Honlapelemzés

körébe tartozó szolgáltatások igénybevételére kérhet árajánlatot. Az egyes tételek a Főoldalon található fejlécen elhelyezett, megfelelő menüpontra kattintással érhetők el.

Figyelmeztetés: A weboldalon elérhető egyes szolgáltatások az egyes megrendelések során személyre szabottan kerülnek megvalósításra, így az oldalon feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, a nyújtott szolgáltatás ellenértékét a Felek külön megállapodásban rögzítik.

3. Rendelési információk

A weboldal felületén elérhető szolgáltatások megrendelése a megrendelő űrlap kitöltésével kezdeményezhető. A kitöltött megrendelő űrlap elküldését követően a Szolgáltató felveszi Önnel a kapcsolatot a szolgáltatás részleteinek, a szükséges adatok, illetve a szolgáltatás nyújtásához elengedhetetlen információk rögzítése érdekében. A véglegesített rendelés leadását követő 7 munkanapon belül Szolgáltató megküldi Önnek az első szövegtervezetet. Amennyiben a Vásárló által elfogadásra kerül a megküldött első szövegterv, Szolgáltató további 10 munkanapon belül jelentkezik a kész szöveggel.

Amennyiben Szolgáltató hibás árat tüntet fel a szolgáltatás mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a szolgáltatás ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy a Szolgáltató nem köteles a szolgáltatást a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Weboldalunkon szolgáltatás kategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható szolgáltatások között. A felsorolt szolgáltatásokra kattintva megtekintheti egy-egy szolgáltatás rövid leírását, árát, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a szolgáltatásról, akkor kattintson annak nevére. Ekkor a szolgáltatás oldalára jut el, ahol arról részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy a Szolgáltatói adatok között rögzített telefonszámon, vagy a kapcsolati űrlap kitöltésével és elküldésével szíveskedjen felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval.

Amennyiben megrendelt szolgáltatás, vagy szolgáltatások összértéke meghaladja az 50.000,- Ft azaz ötvenezer forint összeget, Szolgáltató jogosult a munka megkezdése előtt 50% mértékű előlegre akként, hogy azt Vásárló a megrendelés véglegesítésétől számított 7 munkanapon banki utalással teljesíti Szolgáltató részére. Amíg a Vásárló az előleget nem küldi meg, Szolgáltató nem kezdi meg a munkát, illetve egyoldalúan elállhat a szerződéstől.

Szolgáltató rögzíti továbbá, hogy amennyiben a megrendelt szolgáltatás minősége és mennyisége eltér az általánostól, úgy a fent rögzített határidők a munkaigénynek megfelelően hosszabbak lehetnek. Az egyéni határidőkről Szolgáltató írásban tájékoztatja Vásárlót a munka érdemi megkezdése előtt.

  1. A rendelés, illetve a szolgáltatás nyújtásának menete

A megrendelő űrlap kitöltésével és megküldésével nyilatkozik Vásárló a rendelési szándékáról.

Az oldalon történő regisztráció nélkül is lehetőségében áll rendelését leadni. A rendelési űrlap véglegesítése és megküldését követően 7 munkanapon felvesszük Vásárlóval a kapcsolatot. Amennyiben a megrendelési szándékát Vásárló véglegesíti, úgy a Vásárló és Szolgáltató között létrejön a szerződés.

A kapcsolatfelvételt követően Szolgáltató elvégzi a szerződésnek megfelelően a Szolgáltatást, amit a fent írt határidőn belül megküld Vásárló részére. A végleges szövegtervezet elfogadását követő átadástól számított 8 napon belül Vásárló köteles a megadott bankszámlaszámra történő banki utalással megfizetni a szolgáltatás ellenértékét.

Vásárló és Szolgáltató a szolgáltatás teljesítésével összefüggésben a kapcsolatot egymással telefonon, illetve online (online egyeztetés, e-mail) tartja.

  1. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatók. A fogyasztó a megrendelt szolgáltatás megkezdése előtt indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt Szolgáltatóval egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). A Szolgáltató az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt szolgáltatást köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a Szolgáltatónak visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles a Szolgáltató a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni.

Szolgáltató rögzíti továbbá, hogy a Felek közötti egyeztetést követően nyújtandó szolgáltatás megkezdése előtt jogosult bármikor írásban elállni a szerződéstől.

 

  1. Jótállás

Jótállási igény érvényesítésére a szolgáltatás természetéből fakadóan nincs lehetőség. Az általunk nyújtott szolgáltatás nem garancia a sikerre, így a szolgáltatás hibás voltának megállapítása minden esetben szubjektív kategória. A szolgáltatás ellenértékének teljes összegű megfizetése minden esetben annak Vásárló általi jóváhagyása után történik, aki a szolgáltatás nyújtása során képes meggyőződni annak szerződésszerűségéről.

  1. Szavatosság

A szolgáltatás hibája esetén az Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167. § szerint.

 

  1. Panaszok intézése

A Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni a Szolgáltató adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. A Szolgáltató a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ ad. Amennyiben panaszra a Szolgáltató elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. 

  1. Együttműködési kötelezettség, bíróság kizárólagos illetékességének kikötése

A Szolgáltatóval kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között intézhetők. Amennyiben a fenti módon a jogvitát nem sikerül rendezni, Szolgáltató – értékhatártól függően – kiköti a Pécsi Járásbíróság vagy a Pécsi Törvényszék kizárólagos illetékességét.

  1. Adatkezelés

A Szolgáltató a weboldal használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. Az adatkezelés részletes szabályait a honlapon elérhető Adatkezelési Szabályzat tartalmazza.

  1. Egyéb rendelkezések

Szolgáltató rögzíti, hogy az általa a megrendelt szolgáltatás keretében a Vásárlónak átadott egyéni jellegű szövegei szerzői jogi védelem alatt állnak. Vásárló a megrendelés során tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által átadott egyéni jellegű szövegek feletti vagyoni jogokat időbeli és területi korlátozástól mentesen a Szolgáltatás ellenértékének megfizetésével egyidejűleg szerzi meg.

 

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

 

Pécs, 2021. január 01.

Szilágyi Tímea egyéni vállalkozó