Ha marketingről van szó, év végén érdemes (kötelező) levonni a tanulságokat. Célszerű átvilágítani a használt marketing eszközöket: vajon melyik teljesített jól, melyik nem. Ez egy folyamatos aktivitást igényel a vezető vagy a marketinggel megbízott személy részéről. De ettől lesz érdekes a munka. 🙂 Lássuk, mi a helyzet a honlap ügyben?!
Ha honlapról van szó, akkor is érdemes egy kicsit megállni és megvizsgálni, ebben az évben hogy teljesített a honlapunk. Mit kell fejleszteni, mit kell még bevetni az eredményesség érdekében. Az alábbiakban összegyűjtöttem 9 olyan területet, amik a sikeres honlappal kapcsolatban felmerülhetnek. Javaslom, hogy csekkold le Te is, hogy jobban lásd, hogy szerepelt idén a honlapod!
9-es honlap csekklista. A Te honlapod hányast ér el?
- Először is, elkészült az új honlapod? Vagy a honlap átalakításod, amit terveztél?
- Frissítetted rendszeresen a honlapodat? Például blog, hírek, események, díjak, stb…
- Frissítetted rendszeresen a referenciáidat?
- Összekapcsoltad a közösségi médiával? Rendszeresen megosztod a honlapod tartalmát?
- SEO optimalizálással hogy állsz? Sikerült előrébb jutnod ebben az évben? Jobban teljesít a honlapod a keresőkben?
- Mivel kedveskedsz az új látogatóknak a honlapodon?
- Adsz valamit a régi vásárlóidnak, hogy jobban szeressenek nálad vásárolni?
- Gyűjtöttél vevővéleményeket? Frissítetted a honlapodon ezeket?
- Új termékek, szolgáltatások. Feltetted a honlapodra, hogy mindenki értesüljön róla?
Szóval hányas lett a honlapod pontszáma, ha minden IGEN válaszra 1 pont jár? De őszintén!
Ha 5-nél kevesebb pontszámot értél el, akkor itt az ideje komolyabban foglalkoznod a honlapoddal! Jövőre kapcsolj rá jobban, hogy nagyobb online sikereket érj el!
Itt egy kis honlap szöveg támogatás: Most ajándék marketing tanácsadással
Kulcsrakész honlap szöveg csomag
Ha szívesen megnézetnéd a weblapodat, hogy a marketing szakértő szem mit lát rajta, akkor ezt a honlapelemzést ajánlom:
Marketing jellegű honlapelemzés
Mikor ajánlom a fenti szolgáltatásokat?
- Ha szeretnéd kihozni a maximumot a honlapodból.
- Ha az online eredmények nem úgy jönnek, ahogy tervezted. Tudod, hogy valamit változtatni kellene, de nem tudod pontosan, hogy mit.
- Ha kezdő vállalkozó vagy.
- Ha új termékhez, projekthez új honlapot szeretnél.
Ha segítségre van szükséged, akkor szólj! 🙂