Szerezz bevételt értékeléssel! Hogyan?

2024-04-08T10:45:52+00:00

15 éve veszek részt különböző weboldalak megtervezésében, kialakításában, szövegezésében. Amikor ahhoz a részhez érünk, hogy javaslom a vevővélemények, értékelések megjelenítését, akkor sokan tiltakoznak. “Á, azt senki nem olvassa el…. vagy …. arról mindenki tudja, hogy kamu szöveg… Ismerős?

Értékelés, fontosabb mint valaha

A bizalomépítés egyik alapvető szempontja, hogy ne csak Te állíts magadról jó dolgokat, hanem beszéljenek inkább a referenciák és a megrendelők. Ha ők is jókat mondanak rólad, akkor leszel igazán hiteles az ügyfelek szemében.

Ráadásul rengeteg statisztika van arra vonatkozóan, hogy milyen sokan fontosnak tartják az értékeléseket. Nézzünk meg néhányat.

Az alábbi kutatások is alátámasztják a Google értékelés fontosságát

  • A vásárlók 95% elolvassa a véleményeket, mielőtt döntést hoz. (Spiegel Research Center 2017)
  • 72%-a a vásárlóknak addig nem vásárol, amíg el nem olvas néhány értékelést (Testimonial Engine )
  • Az értékelések megjelenítése 270%-kal növeli a konverziós rátát (Spiegel Research Center 2017)
    Kellenek a negatív értékelések is! Azok a vállalkozások akiknél a negatív értékelések száma 15-20% között van (az összes értékelést nézve), 13%-kal több bevételt szereznek, mint akiknél csak 5-10%.
  • Látni akarják az emberek, hogy mi a legjobb és mi a legrosszabb dolog, ami történhet velük. (Womply 2019)
  • 2 szolgáltató közül arra esik a nagyobb választás, ahol több az értékelések száma (darab). (Psychological Science 2017)
  • A vásárlók 82%-a keresi a negatív véleményeket. Ettől még nem jelenti azt, hogy nem vásárol, hiszen fent láthattad, akinél kicsivel több a negatív vélemény többet keres. (Power Reviews  2017)
  • 40%-a a vásárlóknak csak a 2 héten belüli véleményeket tartja relevánsnak, és csak 18% az, akik 1 éves véleményeket is számba vesznek a döntésükkor.  – (BrightLocal – 2017)
  • Már azt is kimutatták hogy a vásárlók 50%-a ír véleményt ha kérik tőle (és nem botlik technikai akadályba)

A vélemények gyűjtésének előnye

  1. A vélemények számának emelkedése együtt jár a vásárlói bizalom növelésével és ebből következően a keresési/hirdetési konverziók megugrásával.
  2. Növeli az online láthatóságot, az organikus Google keresésekben is előrébb fog sorolni az algoritmus, ami megint csak nagyobb látogatottságot és bevételt eredményez.
  3. Jelenleg még elenyésző számban használják ezt a technológiát Magyarországon, az a cég amelyik elkezdi használni versenyelőnybe kerül a konkurenseivel szemben.

Tedd egyszerűvé az értékelést! Íme egy remek eszköz!

Nemrég találtam rá az NFC technológiára, ami bevallom, nagyon megtetszett. Egyszerűvé és könnyen kezelhetővé teszi az értékelések, vélemények gyűjtését. Röviden írok róla, hátha ez segítség lehet a marketingedhez.

Az NFC technológia segítségével nincs szükség előfizetésre, applikáció letöltésre, QR kód szkennelésre  az ügyfelednek, vásárlódnak mindössze csak oda kell érintenie a telefonját az eszközhöz és rögtön az értékelő felületre kerül, egy érintés az értékelés begyűjtése.

 

revcard

Milyen eszközökön elérhető?

  • Állványok
  • Felragasztható Epoxy táblák
  • Műanyag kártyák
  • Prémium, fém egyedi kártyák
  • NFC matricák

Kiknek ajánlott?

  • szálláshelyek
  • vendéglátóhelyek
  • kozmetikák
  • fodrászatok
  • autószalonok
  • autószervizek
  • magán egészségügyi intézmények
  • eladótérrel rendelkező vállalkozások számára.
  • A kártya méretű eszköz bárkinek ideális, akik értékesítést folytatnak, és szeretnének bárkitől, bárhol véleményeket gyűjteni.

További infó a termékről itt: RevCard – Google értékelésgyűjtő eszközök

Kezdd el gyűjteni az értékeléseket még ma! 😉