Üzenet Covid alatt. Hogyan kommunikálj?

2020-11-15T15:13:25+00:00

Az átmeneti időszak nem könnyű. Van, akiket súlyosan érintenek a Covid korlátozások, van akit csak érintőlegesen. Egy biztos, nem szabad hallgatni ebben az időszakban. A kommunikáció nem állhat meg most sem. Hogyan kommunikálj, hogy ügyfeleid szemében továbbra is hiteles és megbízható maradhass? Erről lesz szó pár percben.

Mi legyen az üzenet Covid alatt?

Elérhetőek vagyunk

Sokszor azt is érdemes kimondani, amit a vevő már úgy is tud. Vagy csak sejt. Ezek mind megerősítések számára, hogy jól gondolkodik rólunk. Ebben a járványügyi helyzetben bármi előfordulhat a nyitvatartással kapcsolatban. Adj hírt magadról, hogy elérhető vagy. És persze arról is, hogy pontosan, mikor és hogyan. Ami Neked és az alkalmazottaknak evidens, az az ügyfélnek koránt sem.

Nálunk mindenki biztonságban van

A biztonság most nagy érték a kommunikációban. Lehet, hogy később majd kikiáltják a piackutatók, hogy ez lesz a 2020-as év nagy vevő előnye, amire a vevő a leginkább vágyott. Nem csodálkoznék rajta. Tegyél róla, hogy tudják: nálad biztonságos a vásárlás, biztonságban járnak dolgozni az alkalmazottak, vagy éppen biztonságosan otthon tudnak leginkább dolgozni és támogatni az ügyfeleket.

 

Tervezzük a jövőt

Fontos, hogy lássák a vevőid, hogy a jövőben számíthatnak Rád. Van élet a pandémia után is, vége lesz a járványügyi helyzetnek, és akkor Te ott leszel, és segítesz az ügyfeleidnek a jövőben is. Tudom, sajnos sokan veszteségeket szenvedtek. Gondoljunk csak a turizmusra, vendéglátásra, rendezvény szektorra vagy a személyes kapcsolatokon alapuló szolgáltatásokra. Az ő helyzetük most nagyon egyedi. De azok a cégek, akik nem ezeken a területeken dolgoznak, fontos, hogy tudassák a vevőkkel, hogy a jövőben is elérhetőek lesznek.

Együtt könnyebb

Arra is érdemes felhívni ügyfeleid figyelmét, hogy ők is tegyenek meg mindent a vírus továbbterjedésével kapcsolatban. Ha mindenki a maga helyén megteszi, amit tud, akkor közösen, együtt legyőzzük az akadályokat. Ha ezt kommunikálod, akkor a vevő úgy érzi, hogy közös a célotok, közös az érdeketek, ugyanabba a helyzetben vagytok. Könnyebb, közvetlenebb lehet a további üzenetváltás.

 

Hozd ki Te is a legjobbat ebből a helyzetből. Sok sikert ehhez az átmeneti időszakhoz!

 

Várj, még ez is érdekelhet:
Kapcsolódó cikk: Hogyan marketingezz ebben az időszakban?

 

Képek: pixabay, unsplash