Marketing oktatás: vevőszerző reklámszövegek titka
Hogyan szólítsuk meg a potenciális vevőinket? Hogyan jelenjünk meg az interneten kisvállalkozóként? Milyen elemekből áll az a weblap, ami garantáltan hozza a vevőket? Erről szól az a marketing oktatás, amire még november 1-ig jelentkezhetsz. [...]
Látványos és vevőszerző. Cégbemutatkozás több dimenzióban
Mutatok 3 olyan cégismertető eszközt, amivel garantáltan sikeres lehetsz. Ráadásul nem kell többet órákat görcsölnöd a dizájnon és nem kell semmiféle szöveget kiizzadnod magadból.
3 jel, ami arra utal, hogy placebo honlapod van
Sok vállalkozó büszkén mutatja be a családnak, ismerősöknek, ügyfeleknek: Igen, elkészült az új honlap! És valóban, egy új weblap nagy örömöt tud okozni….. még akkor is, ha hatástalan, mint egy placebo pirula.
Ezek miatt lett sikeres az Avon! Olvasd el a szorit!
Nemrég olvastam egy könyvet, mely az AVON világcég sikertörténetét dolgozta fel. Sok használható útmutatást találtam benne, amire érdemes neked is odafigyelned! Ha cégednek termékkatalógusai is vannak, akkor különösen hasznos számodra ez a cikk, melyből nem [...]
2 fatális hiba, amit kezdő marketingesként elkövettem
Amikor a marketinget még csak tanultam a főiskolán, és eközben asszisztensként lelkesen kísérletezgettem, több marketing hiba is becsúszott. Nem vagyok büszke rá, na, de hát több mint 15 éve volt, meg aztán a jó marketinges [...]
Marketing szövegírás és a multitasking
A mutitaskingről nem is olyan régen azt gondolták, hogy szuper, hiszen egyszerre több mindent tudunk csinálni. Aztán a mai statisztikák már azt mutatják, hogy egyáltalán nincs jó hatással a mindennapjainkra. Munkánk hatékonyságára meg aztán pláne. [...]
Leggyakrabban elkövetett hiba marketing terv készítés közben
Ma már sok vállalkozó tudja, hogy év elején célszerű tervet készíteni. Nem feltétlenül egy 10-20 oldalas mindenre kiterjedő auditra gondolok, de mindenképpen érdemes összeszedni a gondolatokat, és papírra vetni az ötleteket év elején, mert akkor [...]
Marketing terv recept 5 kihagyhatatlan hozzávalóval
Év elején minden valamirevaló marketingesnek kötelező a marketing terv készítésről írni. De miért is mániánk a tervezés? Mert véleményem szerint célok és tervek nélkül olyan a vállalkozásod, mint amikor bevásárló lista nélkül indulsz neki a [...]
Cégismertető, avagy az örökzöld marketing eszköz, ami 20 éve nem megy ki a divatból
Milyen a jó cégismertető? Ugye hallottad már azt a mondást, miszerint: az vagy, amit állítasz magadról. Tudom, ez így egy az egyben túlzás, de azért lássuk be, van benne igazság. Hogy kapcsolódik ez a cégedhez? [...]
Honlap szövegírás, avagy miért nem készül el időben a legtöbb céges honlap
Elkeserítő látvány egy unalmas honlap. És ebből sajnos jó sokat találunk a neten. De vajon mitől lesz olyan lapos egy weblap, hogy az első három másodperc után az ásítás kerülgeti az odalátogatót? A következőkben erről [...]