Karantén marketing. 3 dolog amire megtanít az otthonmaradás
A karantén marketing szempontból igazi kihívás. Tulajdonképpen rákényszeríti az embert, hogy kreatív, költségkímélő és rugalmas legyen. Mint ahogy a magánéletben, a vállalkozásban is sok mindent átértékel bennünk a tartós otthon maradás. Ügyfelekkel beszélve és a [...]
Hírlevél küldés GDPR szerint
A GDPR igazi mumus kis és nagyvállalatok számára egyaránt. 2018. május 25-i dátumot szerintem sokan egy életre megjegyezték maguknak. Vannak, aki azóta nem is hírleveleznek egyáltalán. Megértem a bírságtól való aggodalmakat, de talán van jobb [...]
Hírlevél küldő programok a marketingedhez
Timi, milyen hírlevél küldő programok vannak, amikkel egyszerűen lehet marketingezni? Kapom sokszor a jó kérdést. Az utóbbi időben szinte mindenki áttért az online világra. Azt hiszem most lesz csak igazán aktuális a kérdés, hiszen még [...]
Hogyan marketingezz az átmeneti időszakban, és hogyan ne?
Olyan időszakot élünk, amire nem lehetett előre felkészülni, de valószínűleg még sokáig emlegetni fogunk. Tudtuk, hogy hamarosan válság fog jönni, de azt nem, hogy ilyen gyorsan és ilyen formában. Mit tegyél vállalkozóként most, és mit [...]
Hasznos eszközök az online munkához
Sok vállalkozó tervezte, hogy hatékony eszközöket kellene kipróbálni és használni, de a folyamatos rohanás, időhiány ezeket a terveket mindig felülírja. Ismerős? Ez volt eddig. Most, a járvány miatt sokan home office-ba kényszerültek, a kifogások és [...]
Vevőszerzés home office-ból
Új fejezet nyílt az elmúlt időszakban Magyarországon. A Maradj otthon! elve bizony az üzleti élet legtöbb területére is vonatkozik nem csak az iskolásokra. Munkáltatók, munkavállalók nagy része home office-ba vonul (már aki tud) és megpróbálja [...]
Milyen marketing hibát vét a legtöbb vállalat?
Nemrég kértem árajánlatot néhány építőipari cégtől. Ez a szektor tipikusan az a tevékenységi kör, amit nem vesz igénybe az ember minden héten. Sőt! Általában 10-20 évente egyszer kerül rá sor életünk során. Mi ezzel a [...]
5 újévi marketing fogadalom. Mit szólsz hozzá?
Új év, új lehetőségek a céged fellendítésében. Lenne itt néhány dolog, amivel tudatosíthatod a marketing tevékenységedet az új évben. Ha ezt az 5 marketing fogadalmat megtartod, akkor garantáltan eredményesebb lesz a marketinged a jövőben. Próbáld [...]
Év végi honlap csekklista. 9-ből mennyit érsz el?
Ha marketingről van szó, év végén érdemes (kötelező) levonni a tanulságokat. Célszerű átvilágítani a használt marketing eszközöket: vajon melyik teljesített jól, melyik nem. Ez egy folyamatos aktivitást igényel a vezető vagy a marketinggel megbízott személy [...]
Amikor a marketing és az informatika összefog…
Először forgatta a szemét a weblapszerkesztő, amikor megtudta, hogy a megrendelő bevont egy marketingest is a honlapszerkesztési projektbe. De amikor honlaptervet és kész szöveges tartalmat kapott a munkájához, akkor rájött, hogy ez a lehető legjobb [...]